TAKE ME BACK TO NEW YORK.

Har egentligen för mycket att skriva för att sitta och knappa på mobilen. Har varit sjuk hela helgen. Japp hela helgen. Magjävel. Man kan ju tro att det skulle ha blivit bra tills nu. Det var i alla fall vad jag trodde. Och jag hade fel. Har knappt ork nog för att ta en dusch. Det gör mig till en förbannad och rastlös själ. Jag har även fått en släng av New York längtan. Vill åka dit igen. Helst imorgon. Skita i vad folk tycker, klä sig som man vill och dricka alldeles för mycket latte. Låter ju helt fantastiskt. Och just nu även helt fantastiskt omöjligt och så långt ifrån min verklighet man kan komma. Dream away little girl. Dream away.

E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0