HIGHWAY 1 TO LA.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Att åka längs Highway 1 tillsammans med den bästa man vet, och sin bästa vän (i bilen framför), det är helt klart bland det häftigaste jag har gjort, och kommer göra. Skulle lätt göra om det igen. Men då i en mustang, cab. Man är sjukt högt upp, rädslan blandas med en konstig lycka. Allt känns så långt borta. Sen kör man några krokiga mil till och stannar till för att kolla på vilda sjöelefanter. Helt jäkla awesome. Det är nästan så att jag inte kan fatta att vi faktiskt varit där. 
 
 
E.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Haha vad sjukt! Hittade hit genom Emelie Kihlström och klickade bara i ren nyfikenhet in här och vad ser jag?! Highway one?! Ska åka dit om mindre än en vecka och är så sjuuukt peppad. Skitfina bilder ju!
Har du tid och vill får du gärna maila mig och berätta lite var ni åkte och bodde, om du har några tips på sevärdheter och så! Vi ska åka San Francisco - LA - Vegas - San diego! :)
Mvh josephine
[email protected]

Svar: Haha, världen är liten! Såg din kommentar nu och antar att du redan har åkt iväg. Det är en helt fantastisk resa!!! Du kommer bli förvånad över hur mycket fina ställen det finns. Och jag har fortfarande svårt att fatta att vi faktiskt har varit där. Kommer lägga upp mer bilder allt eftersom, då det blev en del så tänkte jag att det kan vara smart att dela upp det :)
Vi bodde på en massa olika hotell. I LA bodde vi på ett Hilton hotell i Hollywood, när vi var i Venice så bodde vi på ett ursnyggt hotell (dock utan pool, men nära till stranden) som hette In at Venice beach, om jag inte minns helt fel. Vi började i Las Vegas och då bodde vi på Luxor, svinbra! Sen åkte vi även tillbaka till Vegas för att träffa några vänner, då bodde vi alla på Stratosphere, väldigt coolt men inte lika bra som det tidigare. Hoppas du får en helt fantastisk resa!!

Take care!

E.
E.

2012-09-26 @ 16:40:36
URL: http://josephinelofborg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0