FROM VEGAS TO SANTA CRUZ.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Okej, so here we go! Vi kom hem från vår roadtrip i juli. Nu är det snart september, så ja, det är verkligen på tiden att ni får se lite bilder. Jag kommer bara ösa på. Finns så mycket att visa. Här är bilder från den första delen. Vegas till St. Cruz. Har en anteckning från den dagen på min mobil där det står: Bränna skinkorna jäkligt hårt i Vegas. Sitta nio timmar i en bil till San Fran för att väl där upptäcka att de har gayparad hela helgen. Dragqueens everywhere. Men inga lediga hotell. Mitt i natten köra till Santa Cruz i hopp om en säng och en dusch. Vi möts av tio "no, sorry" och en uteliggare med utsvängda brallor och stråhatt. Han förklarar att han bor där han lägger sin hatt. Intressant tankesätt må jag säga. Men men. Vi hittar tillslut ett hotell som har ett rum kvar för att ett annat par precis har avbokat. Tack! 
Ja, så vi skulle alltså egentligen ha stannat några dagar i San Fransisco, men det blev, som ni kanske förstår, inte så. Men det blev jäkligt bra ändå. Var det något man lärde sig under denna resa så var det att allt löser sig. För det gör det alltid. På ett eller annat vis.
 
E.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0