Idag har jag haft en ful-dag. Japp, hela d...

Idag har jag haft en ful-dag. Japp, hela dagen. Ni vet när man på morgonen sätter på sig något helt oplanerat och tänker: ja jo men det här blir nog bra. Det får duga. Och håret hänger i en trasslig hästsvans. Sen går man till jobbet. I tio timmar. Undviker varenda spegel som finns och när man sen kommer hem så tänker man: hur fan kunde jag ta på mig detta?!? Ja en sån måndag har det varit. En ful-måndag. Fåfängan har sagt sitt. Och nu ska jag sova. För om jag somnar i tid och sover länge nog så kanske jag till och med får till en snygg-dag imorgon. Det är väl det man kallar för skönhetssömn antar jag. Night.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0