2011 HERE I COME.

Hoppas ni hade en underbar nyårsafton.
Jag sitter i soffan och vaknar till. Ser att många gjort sumeringar. Outfits, listor och bilder. Månad för månad. Själv så känns det som att jag inte ens kommer ihåg vad jag gjort 2010. Men jag vet att det var ett förbannat bra år. Jag har lärt mig mycket. Vågat testa. Och framförallt, fått uppleva extrem lycka och mycket kärlek. Ja så som det ska vara. Som man vill ha det. Men nu, 2011. Det kommer bli ett snäpp bättre. Det är vad jag siktar på. Nöjer mig inte med något annat. Så nu kör vi. Först ska jag bara diska skumpaglasen och hälla ut ölen som jag nu ser att någon har gömt i vår bokhylla.


E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0