MIN HJÄRNAKTIVITET ÄR SOM EN CIRKUS.

Jisses! Nu har jag verkligen börjat inse att det bara finns 24 timmar på ett sketet dygn. Och det räcker inte ens till just nu. Skulle behöva det dubbla. Försöker få två jobb att gå ihop. Samtidigt som jag ska bli vuxen och ta körkort. Åker dessutom till London på söndag. Och det är inte mycket som är fixat inför den resan ska jag tala om. Sen har jag hört att man ska hinna äta och sova också lite sådär mellan varven. Men ja. Jag gillar ju när det är mycket att göra och full fart. Förutsatt att det går med flyt. Något jag inte sett så mycket av de senaste dagarna. Så nu ska jag borsta gaddarna och dra iväg till jobbet. Jag kanske skriver ikväll, men trotligtvis inte.

Ps. Har precis insett att jag har tappat bort ett halvårsförbrukning med kontaktlinser. Ds.


E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0