I´M OFF FOR VACATION!



Ja hej hörni! Eller go´kväll kanske passar bättre. Jag kan skylla på att jag inte har haft någon tid över. För det är så det har varit. Och nu är packningen i full gång. Trots att jag egentligen inte borde packa mer än det som verkligen bara är nödvändigt. I New York har modeveckan dragit igång. Det var nog därför jag valde den där bilden. Jag gillar klänningen/kjolen. Det är som att man har fångat himlen, havet och rymnden på ett och samma tyg. Själv så försöker jag och samla mig själv. Har jobbat igenom en del nu på kvällen. Ska ju fan ha semester i 8 dagar. Ni anar inte hur gött det ska bli. Umgås, gå flera mil av shoppingstråk om dagen och bränna en jäkla massa pengar. Det kommer bli madness. Nu ska jag försöka pausa för att ta en powernap. Later peeps!


E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0