OCH JA, BILEN GÅR BRA!

Jag är inne i ett riktigt gnäll-mood. Det var jag igår också. Och jag vet inte riktigt varför. Kanske att det kan bero på att min kropp småstrejkar lite för tillfället. Ja det kan kanske vara det. Annars så är allt som det brukar. Jag blir varm och småpirrig av fina händelser och ord med kärlek. Dricker mitt kanelkaffe med varm mjölk varje morgon. Åker till jobbet. Studion. Och ja, bilen går faktiskt bra. Men den här veckan har varit lång, jag har saknat lite jävlaranamma. behöver en boost, lite uppåttjack, utan narkotika. En del av mina vänner springer runt på pressveckan i huvudstaden. Jag saknar mina vänner där. Och den staden. Men det är inte så långt härifrån. Det tar bara två timmar med tåg. Men ändå är det så svårt att flytta dit. Äsch, har lovat mig själv att inte tänka så mycket på det. Så, let it go. Kaffet är snart slut. Och jag kommer på mig själv med att sitta och tänka på något positivt som Plura skulle sagt. Varför vet jag inte. Men han har så rätt. Skulle behöva hänga med honom en sväng. Dricka vin ur småglas och fundera över just sånt där som fastnar. Det skulle vara något det. För jag menar. Det tar ju bara två timmar med tåg.


E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0