FYLLER SIDORNA FULLA FÖR SKRIVANDETS SKULL.

Jag har inte gått under jorden. Jag har bara inte skrivit här. Och något mode, nej, det har inte varit så mycket med det. Det är många gånger som jag undrar varför jag gör det här. Varför jag ens sitter här och låter fingrarna småsprínga över tangenterna och beskriva mina lyckliga och shitty dagar. Men jag antar att jag kommer hålla på ett tag till. Inte för att jag vet om det ens är någon som läser. Det kvittar liksom. Vissa skriver för läsarnas skull. Jag antar att jag skriver för skrivandets skull. Så därför skiter jag i att uppdatera ständigt och varje dag. Istället åker jag till kontoret för att sen plocka kläder.


E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0