METALLIC LEO.



God morgon! Som ni kanske har märkt så tog jag lite ledigt från bloggen. Har varit saker att göra konstant sen i fredags. Men nu är jag tillbaka på banan igen. Sitter i soffan med en stor kopp kaffe och en tunnbrödsmacka. Är seg men samtidigt väldigt glad över gårdagens maskeradfest. Den började här. Med bland annat slampiga nunnor, agenter, fångar och tyska porrskådisar. Jäklar va vi dansade igår. Och på bilden så ser ni alltså det jag köpte hos Camilla. Var tänkt att jag skulle ha den igår. Men det blev inte så. Jag såg ut som en transa, vilket inte var min tanke, så den fick åka tillbaka. Men ni ska få se bilder från kvällen så fort jag får tag på dem. Nu ska jag leta fram en alvedon eller liknande. Headbangade så pass mycket igår att min nacke och axlar lider även idag. Later!

E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0