FRIDAY AND I'M STILL IN LOVE.

Jag hade mina leopardbrallor på mig igår. Och efter jobbet bytte jag till klackar. Åkte upp på stan och mötte upp Sara för att äta plocktallrik och dricka vin på Lilla Örebro. Ett glas blev en och en halv flaska. Vi blev fler. Det var trångt, mysigt och väldigt mycket glädje. Vi skulle inte gå ut men hamnade på Satin. Rökiga dansgolv och dunkiga toner. Champagne och någon ung och bortskämd. Efter stängning köpte vi korv och jagade taxi. Det var en väldigt spontan och rolig kväll. En fredagskväll. Nu när jag tänker efter så kan jag inte ens komma ihåg när jag senast gick ut en fredag. Undra varför jag slutade med det?


E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0