MMMBOP.

Sedan jag kom hem så har vi bara suttit framför varsinn dator och ja, nördat skulle man kunna kalla det. Tv:n står på. Som vanligt. Ingen tittar med den är på. Jag har gnällt lite på reklamen sådär emellanåt. Verkar som att jag har blivit allergisk mot all slags reklam. Är extremt discosugen. Vill gå ut och dansa tills fötterna skriker. Michaela Forni och gänget är i stan med Flickrummet. De ska spela på Satin ikväll och jag tror jag vill dit. Eller nej. Jag är ganska säker på att jag vill dit. Men just nu verkar det inte som att det finns så mycket ork till det. Jag orkar inte resa mig ur soffan, än mindre komma på vad jag ska ha på mig och sen byta om för att ta mig ut i novemberrugget. Men det kan nog vara värt det. Aja. Det tål att tänkas på. Först ska vi käka middag och dricka öl. Later.

E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0