KEXAT OCH KLART.









Bilder från gårdagen. Först hade vi tjejsnack till vinet och kexen hemma hos mig. Sen hamnade vi på Ritz. Dans. Mycket folk. Mycket öl. Mer dans. Toakö. Och borttappad garderobslapp. En förbaskat bra lördagskväll och halv natt. Men nu är det söndag och vi har ingenting hemma. Ingen cola, ingen mjölk till kaffet och framför allt, ingen mat. Det är förjävligt. Blev lycklig en liten stund när jag såg att femman visar Harry Potter. Lyckan försvann lika snabbt när jag såg att det var en dubbad version. Är allergisk mot dubbat. Nej hörrni. Jag vill ha cola! Är toksugen. Helt sinnes. Får ta en dusch och sen väcka dude. Måste ha mat.

E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0