HARD TO SLEEP WITH ONLY MYSELF AT HOME.


lina s.

Imorse tog dude tåget till Gävle för två dagar med jobbmöten. Så nu sitter jag själv i soffan och lyssnar på Håkan Hellström. Vilken misär kanske några av er tänker. Men nej faktiskt inte. För det är just sånt jag kan göra när dude inte är hemma. Det är nämligen inte alltid som vi har samma musiksmak. Och jag har försökt fundera ut saker som jag kan passa på att hitta på när jag är själv hemma. Mat jag kan äta och så vidare. Men nej, det går inte. Eller ja det skulle vara det där med Håkan då och det faktum att  jag kommer få det avårt när jag väl ska sova. Första gången jag sover själv i nya lägenheten. Jag gillar det inte. Varken mörkret eller ensamheten. Slutar nog med att jag somnar i framför någon dålig serierepris (eller vad de nu visar på tv på nätterna) eller plöjer avsnitt av gossip girl eller liknande tills datorn håller på att självdö brevid mig i sängen.

E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0