TACK FÖR.....INGENTING?

Nu ska jag gnälla lite till. Gick ju då till doktorn, och till just den doktorn vill jag aldrig mer gå tillbaka. Usch. Trodde man gick till vårdcentralen för att få hjälp. Men jag har tydligen fattat fel. Väldigt fel. Fick betala 120 kronor. Vänta. Vänta lite till. Komma in. Visa tån. Få usla råd, som jag redan beprövat, och sen gå hem. Förbannad över att jag hade blivit bemött likt någon som tror att nageltrång är det värsta som kan hända. Jag har haft ont i en månad. Det finns inte längre några sköna skor. Jag är så trött på skiten så att jag knappt vet hur jag ska bete mig. Men hon tyckte att jag skulle vänta i två månader till. Någon som för mig inte lät helt okej med tanke på mitt jobb. Det slutade med att hon blev ännu tjurigare, sa hejdå och gick därifrån.Så nu ska jag återigen försöka mig på att fixa det här själv.

Det är nog fan sant det som folk brukar säga: Vill man ha någonting gjort så får man göra det själv.


E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0